Monday, February 16, 2009

Bakal jutawan? InsyaAllah....Cdm uchup n Cdm madon

Dengan uchup pun dia sudi untuk bergambar...best ler ngan dia ni...

nampak tak yang tengah tu..adalah pemimpin terhebat Group 369 tau..dah lah kaya dan bergelar jutawan malaysia tapi tak segan dan malu untu bergambar ngan kawan-kawan.tu yang uchup tabik spring ngan dia ni..namanya cdm madon bin buyong...


Sememangnya bukan mudah dalam menjalankan sebarang aktiviti dalam hidup ini begitulah juga dengan bisness yang saya ceburi iaitu hai-o.hanya kawan-kawan sahaja yang banyak membantu saya mencapai kejayaan dalam hidup sebagai seorang bisness man.terima kasih bebanyak pada upline kesayangan saya iaitu syahrul dan side line yang terbaik.....ikmal,aidey dan juga rakan kongsi iaitu mad,lan,palie yang sentiasa menjadikan saya bersemangat apabila terjatuh...biasa ler..dalam hidup kan kekadang kita jatuh tapi yang penting kita perlu tahu untuk bangun semula tau....
Kekadang bila terimbau kisah pertama masuk bisness ni ada juga lucunya...sampai uchup tak layan syahrul berbulan tau...rasa zalim pula..tapi uchup dah minta maaf dengan syahrul..yang best ngan syahrul ni...dia tak pernah kenal erti putus asa untuk membawa saya bersama menjalani bisness ni..duit adalah perkara kedua dalam hidup uchup yang pertama dalam hati uchup adalah perhubungan yang baik kerana bagi uchup...hubungan persahabatan dalam hai-o ini adalah seperti sebuah lautan yang luas walaupun kita dapat menyentuhnya tetapi kita masih lagi berada di persisiran pantai.....

0 comments: